4.11.12

Restart

Τις τελευταίες μέρες κυκλοφορεί μια καινούργια διαφήμιση της Vodafone για την καρτοκινητή CU.

Το concept της διαφήμισης είναι αρκετά έξυπνο και προσωπικά θεωρώ πως έχω να δω ένα τόσο έξυπνο concept μήνες καθώς οι ελληνικές διαφημιστικές εταιρίες τα τελευταία χρόνια μας έχουν συνηθίσει σε διαφημίσεις που είναι σαν να μας φωνάζουν πως ΕΙΣΑΙ ΧΑΖΟΣ!

Τι συμβαίνει όμως στο restart?
Το video ξεκινάει με ακούνητους ή καλύτερα απενεργοποιημένους νέους στις πανελλήνιες, στο αμφιθέατρο, στο δρόμο, στο club... Γενικά μας παρουσιάζει μια νέα γενιά που μοιάζει να έχει "πεθάνει" ώσπου ξαφνικά ένα κινητό χτυπάει (γιατί μην ξεχνάμε πως είναι και διαφήμιση κινητής...) ο τύπος ξυπνάει και ένα μικρόβιο περνάει μέσα και ενεργοποιείτε-ξυπνάει ξαφνικά και τι κάνει; Μεταδίδει το μικρόβιο σε άλλους δίνοντας φιλί στη διπλανή του ώστε να ξυπνήσει και αυτή, αυτή ξυπνάει, αυτό πάει να φιλήσει άλλον και αυτή άλλον κ.ο.κ. ώστε φτάνουμε να βλέπουμε το μικρόβιο να μεταδίδεται με ταχύτατους ρυθμούς και το φιλί να πάει και να έρχεται τόσο ετερόφυλα όσο και ομοφυλόφιλα.

Και τελειώνει με το ιδανικό σλόγκαν: 
Όταν είσαι νέος έχεις το μικρόβιο να αλλάξεις τον κόσμο, αν το κολλήσεις θα ξεκολλήσεις"

Και κάπως έτσι απλά είδαμε μια διαφήμιση απολαυστική που εκτός από την προώθηση του brand name της CU κάνει ένα καλό κλικ στην κοινωνική μας καθημερινότητα. Σκοτώνει τον ρατσισμό και το μίσος χωρίς καν να μιλάει. Αγάπη, ενότητα και φιλοδοξία.

Κοίτα να δεις πόσες σκέψεις φέρνει μια διαφήμιση όταν δεν είναι με Κίτσο, Πίου και άλλες τέτοιες μπαρούφες...


No comments:

Post a Comment