21.7.11

Διακοπές με "deal"...

Φέτος , το καλοκαίρι της οικονομικής κρίσης και του μεσοπρόθεσμου, τα πράγματα για διακοπές είναι γενικώς δύσκολα. Εδώ ρε σεις ήταν πέρσι, δεν θα ήταν φέτος;;

Παρότι από πέρσι είχα πάρει το κολάι με το camping, και φέτος ήμουν έτοιμος για camping, αργήσαμε πολύ, πέρσι τα είχαμε κλείσει από τέλη Ιουνίου για Αμοργό, αρχές Ιουλίου ξέραμε που και πως! Φέτος λόγω εξεταστικής το αφήσαμε πολύ στην άκρη... Γενικότερα εγώ από πέρσι έχω ανακαλύψει το e-camping, δεν θυμάμαι αν το έχω ξαναναφέρει, το οποίο με βοήθησε πολύ, βέβαια με τόσες διαφορετικές και αντίθετες γνώμες μερικές φορές δεν μπορείς να πολυβγάλεις νόημα σε κάποια camping.

Εν πάση περίπτωση με αυτά και με αυτά αργήσαμε και δεν βρίσκαμε κάτι καλό και σίγουρο για λίγες μέρες. Ώσπου σήμερα έκανα εντελώς απρογραμμάτιστα μια επίσκεψη στο Alepouditsa, που μαζεύει συγκεντρωμένα όλες τις προσφορές (deals) που βάζουν σε όοολα τα άλλα sites.Όχι ότι τα έχω και πολύ σε εκτίμηση αυτά τα sites, αλλά είπα να το δοκιμάσω. Και εκεί λοιπόν, βρήκα ένα deal για πανσίον σε νησάκι....

Συνολικά το μαλλί θα βγεί : Εισητίρια+Διαμονή για 3 νύχτες= 100€!

Περισσότερα όμως άλλη στιγμή!

No comments:

Post a Comment