8.11.10

Αναζητώντας ελπίδα στους ελληνικούς ISPs...

Δεν είναι η πρώτη φορά που μπλέκω στην αλλαγή ISP...
Συνολικά στη ζωή μου, η αλλαγή εταιρείας για την aDSL γραμμή μου, με απασχόλησε... 5 φορές! Και αυτή τι στιγμή βρίσκομαι στην 6η!..

Μετά από τόσες αλλαγές έχω μάθει καταρχήν ότι, αν θες να κερδίζεις, πρέπει να αλλάζει κάθε χρόνο εταιρεία!!

Εν πάση περιπτώση, το πρόβλημα το βασικό που έμαθα και με έκανε έξαλλο είναι το ζήτημα του αριθμού βρόγχου... Ο άριθμος βρόγχου είναι ένας λεγόμενος και ως "φανταστικός αριθμός" που απαιτείται για να αλλάξεις ISP προκειμένου να γίνει η αλλαγή της γραμμής...

Η Ε.Ε.Τ.Τ. το 2008 έπειτα από διαβούλευση είχε ανακοινώσει πως οι εταιρείες πρέπει όλες να αναγράφουν τον αριθμό βρόχου στον λογαριασμό του συνδρομητή τους. Δυστυχώς αυτό παρατήρησα να μη συνέβη στην "αγαπημένη" Trellas, όπου ο αριθμός δεν υπάρχει!!

Και τι κάνεις ; Τηλεφωνείς στην εξυπηρέτηση! Και μετά; Κάνεις αίτηση και περιμένεις να σε πάρουν αυτοί να σου κάνουν και καμιά προσφορά για να μην φύγεις... Και αν δεν είσαι ο κάτοχος την γραμμής την έβαψες, αν δεν κάνεις καταγγελία θα περιμένεις και θα περιμένεις....

Είναι τραγικό γιατί μάζεψα τα χαρτιά για να φύγω από την εταιρεία σε 2 μέρες και περιμένω ένα ηλίθιο νούμερο 1,5 βδομάδα!

Σήμερα έκανα την καταγγελία μου στην Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών για το θέμα της έλειψης του αριθμού βρόχου... Ο χρόνος θα μας δείξει και εκεί...

No comments:

Post a Comment